همشهری آنلاین: سردبیر ماهنامه گل‌آقا بر استفاده از طنز شهری در آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با مسائل شهر و رعایت اصول شهروندی تأکید کرد.

گیتی صفرزاده گفت: طنز و کاریکاتور در مقابل مقالات جدی و اخبار از شانس بیشتری برای توجه مردم برخوردار است.

وی با اشاره به چاپ ویژه‌نامه‌های طنز شهری که در ماهنامه گل‌آقا منتشر می‌شود اظهار داشت: هدف از اختصاص صفحه‌هایی از ماهنامه گل‌آقا به طنز شهری استفاده از زبان طنز و کاریکاتور برای بیان مشکلات شهری از جمله ترافیک، مسکن، اشتغال‌زایی، زیبایی شهر و مسؤولیت‌ها و وظایف شهروندان و شهرداری در مقابل هم است.

صفرزاده در مورد ارتباط مخاطبان با این ویژه‌نامه‌ها گفت: با توجه به نامه‌ها و تلفن‌های خواننده‌ها متوجه شدیم که نسبت به عنوان شدن این مسایل به صورت طنز و کاریکاتور علاقه‌مندند.

ماهنامه گل‌آقا که در هفته‌ اول هر ماه منتشر می‌شود از آبان ماه اقدام به چاپ ویژه‌نامه طنز شهری کرده است. و در جدیدترین شماره خود آثاری چون: پیر ما گفت (منوچهر احترامی)، ما گل‌آقایی‌های ترسناک (علی زراندوز)، قصه آن تازه داماد (اسماعیل امینی)، چه کسی زنها را می‌شناسد (مهدی دهقانی)، کمیک‌استریپ در هند، چین، کره و... (محمدرفیع ضیایی)، کاریکلماتور (مهدی فرج‌الهی)، وقایع شهریه، همه تبلیغات شهر من، ماجراهای آپارتمان ما و فتوکاتور به چشم می‌خورد.

شماره 194 ماهنامه گل‌آقا را می‌توانید با قیمت 700 تومان از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه کنید.

کد خبر 42856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز