همشهری آنلاین: هیو گرانت از سارق یا سارقان خودروی خود خواست فیلمنامه‌ای را که هفته‌ها برای خواندن آن وقت گذشته و البته مدارک پزشکی فرزندانش را به او برگردانند.

هيو گرانت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، ستاره ۵۸ ساله بریتانیایی شامگاه یکشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به مردم و دزدهای احتمالی نوشت: «با اینکه احتمال می‌دهم کسی نداند چه کسانی وارد خودروی من شدند و کیفم را بردند اما لطفا آنها را ترغیب کنید دست‌کم فیلمنامه‌ام را پس بدهند. هفته‌ها برای خواندن آن و یادداشت برداشتن وقت گذاشته بودم. البته برگرداندن مدارک پزشکی فرزندانم هم یادتان نرود.»

گرانت که اوایل پاییز امسال خانه خود را در منطقه ناتینگ هیل در غرب لندن برای اجازه گذاشته بود، هیچ اشاره‌ای به محل سرقت از خودرو نکرده است. با این حال، از مردم خواست مدارک موجود در کیف دستی‌اش را به نشانی شرکت کوچ فیلمز در ایلینگ، غرب لندن ارسال کنند. کوین پیترسن، کریکت‌باز مشهور هم در پاسخ به توئیت بازیگر بریتانیایی نوشت: «یعنی آدم‌های پست و ناشایست به خیابان ما هجوم آورده‌اند؟»

آخرین حضور گرانت در عرصه بازیگری نقش‌آفرینی در سریال «یک رسوایی کاملا انگلیسی» بود که در آن به نقش جرمی تورپ، رئیس فقید حزب لیبرال ظاهر و نامزد دریافت چند جایزه شد. او این روزها سرگرم بازی در پروژه سینمایی «مردان تاف» به کارگردانی گای ریچی درباره یک سرکرده باند قاچاق مواد مخدر است و در پروژه تلویزیونی «ابطال» ساخته سوزان به‌یر برای شبکه HBO هم کنار نیکول کیدمن و دانلد ساترلند ایفای نقش می‌کند.

گرانت سال ۱۹۹۴ با بازی در کمدی عاشقانه «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» نام خود را سر زبان‌ها انداخت و پنج سال بعد نقشی مشابه در «ناتینگ هیل» کنار جولیا رابرتس ایفا کرد. هر چند بعدها مدعی شد به دلیل «پیرتر و زشت‌تر» شدن دیگر سراغ کمدی‌های عاشقانه نمی‌رود.

درام تاریخی «عقل و احساس» به کارگردانی آنگ لی در ۱۹۹۵ و «فلورنس فاستر جنکینز» ساخته استفن فریرز در ۲۰۱۶ کنار مریل استریپ از دیگر نقاط عطف کارنامه این بازیگر تحسین‌شده در دو دهه اخیر است. هنوز معلوم نیست دزدها کدام فیلمنامه گرانت را با خود برده‌اند.

کد خبر 428511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha