همشهری آنلاین: تمرین امروز یکشنبه ۲۳ دی استقلال با معارفه دستیار جدید شفر در آنتالیا برگزار شد.

مارتین فورکل

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر در کمپ امیراسپورت آنتالیا اردو زده است، امروز (یک‌شنبه ۲۳ دی) ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران یک جلسه تمرینی برگزار کرد. پیش از آغاز تمرین، وینفرد شفر، سرمربی استقلال مارتین فورکل، دستیار جدید آلمانی‌اش را به بازیکنان استقلال معرفی کرد. پس از اتمام صحبت‌های شفر، فورکل هم دقایقی صحبت کرد.

در پایان مراسم معارفه، حسین حسینی و فرشید اسماعیلی، فورکل را به میان بازیکنان کشاندند و او را روی دست گرفتند و به بالا پرتاب کردند تا کاری کنند، او احساس غریبی نکند.

پس از پایان مراسم معارفه فورکل، تمرین استقلال شکل رسمی به خود گرفت و بازیکنان زیر نظر فورکل و دستیاران دیگر شفر، بدن‌های‌شان را گرم کردند. در ادامه دروازه‌بانان به صورت اختصاصی با اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرین کردند و بازیکنان دیگر به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند.

با اتمام تمرین ابتدایی استقلالی‌ها، وینفرد شفر بازیکنان را دوباره جمع کرد و نکاتی را به آن‌ها گفت و پس از آن بازیکنان در دو تیم، فوتبال درون‌تیمی بازی کردند. در حین این فوتبال درون‌تیمی شفر بارها به بازیکنان نکاتی را گوشزد کرد. بازیکنان استقلال در بخش دیگری از تمرین امروز، تمرین شوت به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

در حاشیه تمرین امروز، اعضای یک تیم آلمانی که همزمان با استقلال در کمپ امیر اسپورت حضور دارد، به محل تمرین استقلال آمدند و با شفر گفت‌وگویی داشتند و عکس یادگاری گرفتند.

کد خبر 428364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha