همشهری آنلاین: اثرات و کاربردهای بلاک‌چین در عرصه ارتباطات بازاریابی ۲۵ و ۲۶ دی ماه همزمان با سومین کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در دانشگاه تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر جواد عباسی استاد دانشگاه در سخنرانی با عنوان «بلاک‌چین؛ رنسانس صنعت تبلیغات تجاری» که همزمان با سومین کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انجام می‌شود، کاربردهای بلاک‌چین در عرصه بازاریابی و ایجاد اعتماد در مخاطب را مورد بررسی قرار می‌دهد. در همین راستا ارتباطات بازاریابی و برندینگ در انقلاب صنعتی۴ توسط دکتر علی صنایعی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان تبیین می‌شود.

همچنین دکتر علی اکبر فرهنگی رییس این کنفرانس به تبیین ارتباطات بازاریابی در عصر فرانوگرا (پست مدرنیسم) می‌پردازد. عصب‌پژوهی ارتباطات بازاریابی از دیگر مباحث نوینی است که توسط دکتر نگار سماک‌نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران در قالب کارگاه آموزشی ارائه می‌شود.

دکتر احمد روستا عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی به موضوع تبلیغ و ترویج جذاب و محسن میرزایی مولف مجموعه کتاب‌های ۲۳۰ سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان در این کنفرانس به تبیین گذشته، حال و آینده تبلیغات ایران می‌پردازند.

جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع و مدیران آژانس‌های تبلیغاتی نیز در نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی که ۲۵ و ۲۶ دی ماه در مجموعه مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود به موضوعاتی نظیر برندسازی برای کسب‌وکارهای نو، آرایه‌های بصری در تبلیغات، مهندسی افکار عمومی، بررسی مارکتینگ در شرکت‌های بین‌المللی، ارتقای جایگاه برند با استفاده از کمپین مسئولیت اجتماعی و ... می‌پردازند.

معرفی برندگان اولین دوره جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از برنامه‌های اختتامیه سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ است.

کد خبر 428357
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha