یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج گفت: پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی امسال در روز دوشنبه چهارم دی ماه با حضور ۱۰۰۰ نفر از مدیران جهادی کشور در بخش‌های دولتی، نهادهای انقلابی و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

محمدحسین سپهر

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و دبیر پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری این همایش اظهار داشت: پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی امسال در روز دوشنبه چهارم دی ماه با حضور ۱۰۰۰ نفر از مدیران جهادی کشور در بخش‌های دولتی، نهادهای انقلابی و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

سپهر افزود: ترویج و تقویت فرهنگ و عمل جهادی و انقلابی در بخش مدیران و مسئولان و آحاد کارکنان دستگاه‌های مختلف، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور و ارتقاء توانمندی جهادی با تربیت مدیران جهادی از جمله اهداف انجمن مدیریت جهادی است.

وی گفت: در همایش فردا که دستگاه‌های دولتی و بخش های تعاونی و خصوصی در برگزاری آن مشارکت کردند، ۲۵ مدیر برجسته و جهادی شناسایی شده و تقدیر و تجلیل می‌شوند.

جانشین سازمان بسیج ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.

سپهر خاطرنشان کرد: در چهلمین سال انقلاب می خواهیم یک کشور الگو برای دیگران باشیم که این موضوع بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شبهه نظامی بودن انجمن مدیریت جهادی و وابستگی آن به سپاه، گفت: انجمن مدیریت جهادی بدون استفاده از منابع دولتی و فقط با کمک بخش خصوصی و مردم و خیرین از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده می‌کند این لباسی هم که بر تن دارم لباس جهاد و تفکر انقلابی است و لباسی است که با آن در ۴۰ سال گذشته با توسل به روحیه جهادی توانستیم مشکلات را دور بزنیم و بنده هم تنها نظامی عضو در این هیئت مدیره هستم.

سپهر تصریح کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است و در عرصه خدمت رسانی جهادی به مردم حضور دارد.

جانشین سازمان بسیج تصریح کرد: روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران، جزو شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در همایش ملی مدیریت جهادی است.

وی گفت: اگر مدیران ما امروز روحیه و عمل جهادی داشته باشد قطعاً از موانع عبور کرده و مشکلات کشور را حل می‌کنیم همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و دوره بعد از آن حجم خدمت‌رسانی و سازندگی در کشور را با عمل جهادی داشتیم، امروز هم توقع داریم همین مسیر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 428340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha