شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
۰ نفر

درهای «شهردخت» از آذر ماه به روی بانوان باز شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از تمامی خدمات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی با حداقل هزینه بهره‌مند شوند.

شهردخت

مدیر اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۶ در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری محله می‌گوید: «با توجه به استقبال خوب بانوان از تنها شهردخت پایتخت که در منطقه ما قرار دارد لازم بود برخی از امکانات، افزوده و در بعضی از بخش‌ها و طبقات کارهای عمرانی انجام شود. به همین دلیل برای مدت کوتاهی درهای شهردخت بسته شده بود که پس از پایان کار، درها باز شد و بانوان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.» شهردخت پایتخت در ۵ طبقه، ویژه بانوان ۱۸ تا ۳۵ساله ساخته شده است.

کافی‌نت، نگارخانه، کافه کتاب، ورزشگاه و سالن زیبایی بخش‌های مهم آن هستند و به گفته «زهرا شرفخانی» محیطی فراهم شده تا بانوان دورهمی‌های خودمانی‌شان را در آن برگزار کنند: «مدیریت شهری منطقه به شهردخت دید خدمت‌رسانی دارد تا درآمدزایی. بنابراین تمامی امکانات شهردخت با حداقل هزینه در اختیار بانوان است و به همین دلیل این شهر طرفداران زیادی دارد و روزانه به‌طور متوسط صدها نفر در آن خدمات دریافت می‌کنند.» همچنین شهردخت سالن همایشی با ظرفیت ۶۰ نفر دارد که مجهز به سیستم صوتی و تصویری مدرن است و فیلم‌های روز در آن اکران می‌شود و دانشجویان می‌توانند در آن همایش و گردهمایی برگزار کنند. شهردخت همه روزه به جز جمعه‌ها ساعت ۹ تا ۲۰ باز است.

کد خبر 428243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha