همشهری‌آنلاین: شهردار تهران در واکنش به خبر دریافت پول از شهروندان برای استفاده از تونل‌های پایتخت گفت: روزانه در شهرداری تهران ایده‌ها و نظرهای کارشناسی زیادی مطرح می‌شود، اما هیچ کدام از آن‌ها به مفهوم تصمیم شهرداری نیست.

حناچي

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در حاشیه جشن پایش سلامت ۱۷ هزار کارگر خدمات شهری، با حضور در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اگر شهرداری بخواهد تصمیمی بگیرد آن را در قالب لایحه به شورای شهر ارائه می‌دهد و پس از تصویب در شورای شهر، طرح عملی خواهد شد. بر این اساس، خبری که منتشر شده بود به هیچ وجه به مفهوم تصمیم شهرداری در این زمینه نیست و من در این‌باره از رسانه‌هایی که چنین خبری را منتشر کردند، گلایه دارم.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که واقعیت دارد در راستای کوچک‌سازی بدنه شهرداری و حذف معاونت‌ها، معاونت فنی و عمرانی شهرداری به خاطر کاهش فعالیت‌های عمرانی این مجموعه حذف خواهد شد، گفت: شورای شهر پیشنهاد کوچک‌سازی بدنه شهرداری را داده و ممکن است در این راستا ایده‌ها و نظرهایی مطرح شود، اما هیچ‌کدام به مفهوم تصمیم شهرداری نیست و ما هنوز در این زمینه جمع‌بندی روشنی نداریم.

کد خبر 428218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha