همهشهری آنلاین: دختر ۱۳ ساله آمریکایی سه ماه پس از به قتل رسیدن پدر و مادرش از دست رباینده خود گریخت و نزد نزدیکان و اعضای خانواده بازگشت.

جيمي كلوس نوجوان ربوده‌شده آمريكايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، جیمی کلوس که اهل ویسکانیسن است، از حدود سه ماه پیش ناپدید شده بود. پلیس پیکر بی‌جان پدر و مادر او را در حالی پیدا کرد که با شلیک گلوله از پا درآمده بودند و از آن لحظه به بعد تا پنجشنبه گذشته خبری از دخترک ۱۳ ساله نبود. سرانجام جیمی توانست از دست رباینده فرار کند و خودش را با پای پیاده به زنی برساند که همراه سگ‌اش برای پیاده‌روی بیرون آمده بود.

پس از آنکه پلیس هویت دخترک را شناسایی و تایید کرد، خانواده کلوس روز جمعه او را تحویل گرفتند. پلیس آمریکا تنها متهم پرونده کلوس‌ها را جوانی ۲۱ ساله به نام جیک تامس پترسن معرفی کرده که پس از کشتن آقا و خانم کلوس، دختر ۱۳ ساله آنها را ربوده و به نقطه‌ای دوردست برده بود. پلیس بر اساس اطلاعاتی که از جیمی به دست آورد، جیک را نزدیک مخفیگاهش پیدا و بازداشت کرد. ظاهرا متهم برای یافتن دخترک از خانه بیرون آمده بود.

کریس فیتس‌جرالد، کلانتر بارون‌کانتی اعلام کرد کارآگاهان همچنان در پی یافتن انگیزه جیک تامس پترسن از ربودن جیمی کلوس و احتمالا کشتن پدر و مادر او هستند. نیروهای پلیس آمریکا حدود ۸۸ روز برای پیدا کردن دخترک تلاش کردند و بسیاری از آنها از اراده جیمی برای دوام آوردن در شرایط سخت کاملا شگفت زده شده‌اند. آنها می‌خواهند بدانند متهم در این سه ماه چه بر کلوس آورده است.

گفته می‌شود پترسن هیچ ارتباطی حتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با خانواده کلوس نداشته و احتمالا برای شناسایی نشدن پیش از اقدام به قتل و آدم‌ربایی چهره خود را با تراشیدن موی سر و صورت دگرگون کرده است. او در این مدت چنان رفتار می‌کرد که نه توجه ساکنان منطقه بارون را به خود جلب کند، نه بهانه دست پلیس بدهد. تنها کار متهم دور نگه داشتن جیمی از مردم و دوستان خودش بوده است.

کارآگاهان روز جمعه علاوه بر بازجویی از پترسن، خانه او را هم زیر و رو کردند. متهم دست‌کم در ایالت ویسکانسین آمریکا سابقه سوء قضایی نداشته و البته بی‌کار بوده است. ضمن اینکه هنوز معلوم نیست جیمی تمام ۸۸ روز گذشته را در همین خانه گذرانده یا پترسن برای در امان ماندن از پلیس او را جابه‌جا کرده است. متهم ۲۱ ساله روز دوشنبه در نخستین جلسه دادگاه حضور می‌یابد و به نظر نمی‌رسد برای اقدام‌های مجرمانه خود همدست داشته باشد.

کد خبر 428172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha