شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت‌: فردا امانه بارشی جدیدی از غرب وارد ایران می‌شود. این سامانه بارشی برای استان‌های مختلف از جمله تهران بارش باران و برف به همراه خواهد داشت.

برف

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به این که امروز ( ۲۲ دی) برای اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، گفت‌: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، امروز وزش باد جنوبی و افزایش دما در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد. همچنین امروز و اوایل فردا (۲۳ دی) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که فردا (۲۳ دی) سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود، اظهار کرد: بعد از ظهر فردا فعالیت این سامانه بارشی در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز گسترش می‌یابد. بر این اساس برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌ و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، جنوب همدان، زنجان، قزوین و تهران بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر این که فردا (۲۳ دی ماه) شاهد بارش پراکنده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران خواهیم بود، گفت‌: پس فردا (۲۴ دی) با تقویت سامانه بارشی علاوه بر این مناطق برای استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، همدان، مرکزی، قم ، غرب اصفهان، خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس هم شاهد بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود.

وظیفه در مورد شرایط آب و هوای تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا (۲۳ دی) آسمان پایتخت نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود. بیش‌ترین و کم‌ترین دمای تهران در این روز ۷ و ۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین پس فردا (۲۴ دی) آسمان پایتخت ابری، همراه با بارش باران و برف با بیشینه و کمینه دمای ۹ و ۳  درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 428166

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha