همشهری‌آنلاین: مدیرعامل تاکسیرانی با تاکید بر لزوم ثبت‌نام اطلاعات کامل راننده و خودرو در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی، گفت: براساس نظارت‌های انجام‌شده در آذرماه امسال، با ۲۰۰ خودرو سرویس مدرسه که فاقد علائم و استانداردهای لازم بوده‌اند، برخورد شده‌است.

سرويس مدرسه

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، یازدهمین جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، وفایی نماینده شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران، خوش‌قدم رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران و ستوان یکم نصیرمولا نماینده پلیس راهور به میزبانی سازمان تاکسیرانی تهران برگزار شد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جلسه این کارگروه با اشاره به این‌که ۱۸ هزار خودرو اعم از تاکسی و خودروی شخصی، خدمات سرویس مدرسه را ارائه می‌دهند، عنوان کرد: تمامی خودروهای سرویس مدارس باید دارای برچسب باشند و اطلاعات کامل خودرو و راننده باید در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی ثبت شود، در غیراین‌صورت با متخلفان به صورت قانونی برخورد و با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

او گفت: پیمانکاران سرویس مدارس دارای مجوز، به هیچ عنوان مجاز نیستند از رانندگان و خودروهایی استفاده کنند که فاقد استانداردهای لازم بوده و در سامانه تاکسیرانی ثبت نشده‌اند. در صورت ملاحظه این موارد، پیمانکاران متخلف در جلسه آینده کارگروه ماده ۱۸ شناسایی و به هیات انضباطی پیمانکاران سرویس مدارس معرفی خواهند شد و درصورتی که تخلف محرز شود از ادامه همکاری جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 427568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha