همشهری آنلاین: رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، آخرین وضعیت پروازهای این فرودگاه را تشریح کرد.

فرودگاه امام خمینی

به گزارش به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی، فاروق علیخانی، رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خصوص وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: در ساعات آغازین چهاردهم دی ماه به دلیل کاهش دید افقی انجام پروازها با تاخیر حداقلی صورت پذیرفت، اما با افزایش دید افقی بلافاصله نشست و برخاست پروازها بطور طبیعی از سر گرفته شد.

وی گفت: با همکاری تمامی واحدهای فعال در ستاد عملیات زمستانی، وضعیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حالت عادی قرار داشته و پروازها بدون مشکل در حال انجام است.

علیخانی افزود: ۵۳ نفر از مسافران پرواز باکو - تبریز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نیز که به دلیل بدی آب و هوای تبریز به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تغییر مسیر داده بود، به فرودگاه مهرآباد منتقل شدند و با یک پرواز داخلی به تبریز خواهند رفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه سایت شهر فرودگاهی به آدرس www.ikac.ir و سامانه تلفنی ۰۹۶۳۳۰ آماده ارائه اطلاعات پرواز به مسافران و مراجعان محترم هستند، یاد آور شد: در حال حاضر برخی پروازهای هواپیمایی ترکیه از مبدا استانبول بنا به درخواست این شرکت هواپیمایی با تاخیر انجام خواهد گرفت و پرواز عمان ایر از مبدا مسقط نیز با تاخیر وارد تهران خواهد شد.

کد خبر 427366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha