مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: با اقدام‌های انجام شده، توسعه پروژه غربی خط ۴ مترو تسریع می‌یابد تا شاهد استفاده و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر شهروندان از سه ایستگاه این خط باشیم.

مترو

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام در جلسه‌ای که با حضور رجبعلی خسروآبادی، شهردار منطقه ۵، مدیران، پیمانکار و مهندسان مشاور این خط برگزار شد، گفت: باحمایت‌های شهردار منطقه و بررسی‌های انجام شده، هرچه سریع‌تر مشکلات موجود حل و فصل شده و شاهد سرعت و شتاب در روند علملیات اجرایی این خط خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) این بخش از خط، طولی در حدود ۴ کیلومتر دارد و ۳ ایستگاه را شامل می‌شود.

او ادامه داد: با توسعه غربی خط ۴، سه ایستگاه حکیم، شاهین و میدان چهار باغ در شهر تهران راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد. 

امام گفت: این پروژه از پروژه‌های مهم مترو به شمار می‌آید که در صورت راه‌اندازی و بهره‌برداری به اهالی منطقه ۵ خدمت‌رسانی کرده و ازتراکم ترافیکی شریان‌های غربی-شرقی مانند بزرگراه همت و بزرگراه حکیم می‌کاهد.

در پایان این نشست علی امام به‌همراه خسروآبادی، شهردار منطقه ۵، مدیران، پیمانکار و مهندسان مشاور از روند توسعه غربی این خط بازدید کردند.

کد خبر 427127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha