همشهری آنلاین: پخش یک فیلم سینمایی از شبکه تلویزیونی مرکز کیش منجر به برکناری مدیر کل این مرکز شد. وی ساعتی قبل از اخراج طی حکمی تعدادی از کارکنان خاطی مرتبط با پخش این فیلم را اخراج و توبیخ کرده بود.

صدا و سيماي مركز كيش

به گزارش ایرنا، روابط عمومی صدا و سیما علام کرد؛ درپی اهمال و بی‌توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشارتصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور رییس رسانه ملی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، علی عسکری در این نامه ضمن دستور برکناری مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش، به معاون امور استان‌ها بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صدا وسیما تاکید کرده است.
رییس سازمان صدا وسیما در ادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق در سریع‌ترین زمان خطاب به معاون امور استان‌ها، افزود: لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.

ظهر امروز، ۹ دی، صدا و سیمای مرکز جزیره کیش اقدام به پخش فیلم سینمایی کرد که در آن صحنه‌های ضد اخلاقی به صورت سهوی به نمایش گذاشته شد که بنا بر اعلام و دستور سریع علی نجابت مدیرکل صدا و سیمای این مرکز، این عمل را اهمال کاری دانسته و در پی آن طی حکمی از سوی وی کارکنان خاطی به ترتیب اخراج و توبیخ شدند.

کد خبر 426971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha