همشهری آنلاین: شهردار تهران درخصوص بحث تحقیق و تفحص از این نهاد گفت:‌ هیچ عقل سیلمی از شفاف‌سازی که یک کار کم‌هزینه است، جلوگیری نمی‌کند،‌ مسائل و مشکلاتی که به وجود آمده را می‌توان از طریق شفاف سازی حل کرد.

حناچي

پیروز حناچی در گفت‌وگو با ایلنا درباره همکاری شهرداری تهران با مجلس شورای اسلامی در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: در شهرداری تهران درباره هر آن چیزی که مجلس تصویب و به قانون تبدیل کند، کاملا همکاری خواهیم کرد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمانی در مجلس شورای اسلامی بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مطرح شد اما عده‌ای از نمایندگان به دلیل اینکه رنگ و بوی جناحی داشت به آن رأی ندادند،   نظر شما در این باره چیست، ‌ بیان کرد: شفاف‌سازی در دنیا از طریق مطبوعات و رسانه‌ها یکی از راه‌های مدنی  کنترل فساد است.

وی تاکید کرد: هیچ عقل سیلمی از شفاف‌سازی که یک کار کم‌هزینه است جلوگیری نمی‌کند، ‌ مسائل و مشکلاتی که به وجود آمده را می‌توان با این کار حل کرد.  

حناچی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه وی به عنوان شهردار تهران تا چه حد در امر شفاف‌سازی در بدنه شهرداری اقدام کرده است، ‌ اظهار داشت: قطعا یک از روش‌هایی که در شهرداری تعقیب می‌کنیم بحث شفاف‌سازی است.

کد خبر 426646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha