همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در روزهای اخیر اسامی زیادی از جمله مهدی طارمی و رضا قوچان‌نژاد برای حضور در پرسپولیس مطرح شده اند که این مساله گمانه‌زنی رسانه‌ها است.

پرسپوليس

ایرج عرب در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به شرایط باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مد نظرمان هستیم و به زودی اخبار خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه پرسپولیس در چند سال اخیر در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار موفقی داشته اما در این فصل هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی را جذب کند افزود: تلاش می‌کنیم تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم. از روز اول نقل و انتقالات که هیچ، ما حتی پیش از آن کارمان را برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل آغاز کردیم.

عرب ادامه داد: لیست برانکو را گرفتیم و تلاش می‌کنیم که بازیکنان مد نظر سرمربی‌مان را جذب کنیم. با دقت در حال انجام کار هستیم و امیدوارم تا پایان هفته جذب بازیکنان مد نظر برانکو نهایی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: همچنین ما به شدت پیگیر دریافت پاداش آسیایی هستیم تا این پول هر چه زودتر به باشگاه پرسپولیس تزریق شود. در این راستا به نتایج خوبی هم رسیدیم. عرب با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال درآمدزایی بیشتر است، خاطرنشان کرد: کارهای خوبی برای درآمدزایی انجام دادیم تا باشگاه از نظر مالی شراط بهتری داشته باشد.

وی در رابطه با جذب بازیکنانی مانند قوچان نژاد، مهدی طارمی و محمد نادری گفت: اینها همه گمانه‌زنی رسانه‌ها است و اطمینان داشته باشید هر بازیکنی را که جذب کنیم به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد بدهی خارجی‌های تیم پرداخت نشده است اظهار داشت: در جلسه‌ای که با این نفرات داشتیم ۲۰۰ هزار دلار از قراردادشان را پرداخت کردیم. همچنین علاوه برآن بخشی از قرارداد بازیکنان داخلی را هم پرداخت کردیم. عرب در رابطه با وضعیت حامی مالی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اسپانسر تا الان به تعهداتش عمل کرده و مشکلی از این بابت نداریم.

کد خبر 426379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha