همشهری آنلاین: منصور غلامی و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، صبح امروز دو نمایشگاه دستاوردهای فناورانه را در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران افتتاح کردند.

افتتاح

به گزارش ایرنا، نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران (تستا) با حضور شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی تا ششم دی ماه محصولات خود را عرضه می کنند.

یادآور می شود، در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ۳۱۹۹ فناوری از سوی ۱۹۹ مرکز و نهاد علمی و در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ۹ هزار محصول دانش بنیان ساخت داخل عرضه می شود.

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با رویکرد عرضه و تقاضای فناوری برگزار شده و در این دوره ۶۰ دستگاه با ۵۰۰ نیاز فناوری شرکت دارند.

همچنین، ششمین نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل در ۱۳ بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات، تست آزمون و صنعتی و خدمات کالیبراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 426366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha