جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

اسمش تکتم فرید است اما همه او را به نام همدم (مؤسسه‌ای که او را تحت حمایت دارد) می‌شناسند؛ به نام تکتم همدم. ویدئوی همخوانی‌اش با همایون شجریان هرچند کوتاه و بی‌کیفیت اما بسیار تأثیرگذار بود.

همايون شجريان

حال خوب همایون شجریان و تکتم به هنگام اجرا و شنیدن صدای صاف و رسا و زیبای این دختر جوان درحالی‌که حتی یک لحظه هم نمی‌تواند آرام بنشیند، دیدن احساسات همایون و اجرای ویژه و تمام و کمالش حال همه‌مان را خوب کرد. تکتم ۲۵ساله است و از بچگی در مؤسسه همدم زندگی می‌کند؛ از سال ۸۱. سال‌ها زیرنظر استاد عباسعلی خمر، آموزش دیده و بیش از ۱۵سال است که همراه دیگر دوستانش در مؤسسه همدم، هنرنمایی می‌کند.

او و ۳تا از دوستانش از اعضای ارکستر ویژه ملی ایران هستند که همراه این گروه جمعه شب در تهران اجرا داشتند. بعد از اجرا که خبر می‌رسد قرار است فردا همایون شجریان به مؤسسه همدم برود آنها به همراه سرپرست‌شان خیلی سریع به مشهد بازمی‌گردند و آن همخوانی زیبا اتفاق می‌افتد. زهرا حجت، مدیرعامل مؤسسه خیریه همدم درباره آن شب گفته است: «تکتم همه شعرها را از حفظ خواند و همایون شجریان هم که با فروتنی همخوانی با تکتم را پذیرفته بود، به قدری تحت‌تأثیر صدای او قرار گرفت که حد نداشت. آن‌ قدر گریه کرد که دستمال‌ها هم نتوانستند صورت خیسش را خشک کنند. اصلا برای بچه‌ها کم نگذاشت و با همان شور و حرارتی که در کنسرت‌هایش آواز می‌خواند با بچه‌ها خواند».

کد خبر 426061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha