همشهری آنلاین: شرکت ملی پالایش‌ و پخش‌ فرآورده‌های نفتی اعلام کرد ۲۵ هزار کارت سوخت کسانی را که به صورت غیرقانونی و با انگیزه قاچاق به یکی از استان‌های مرزی ارسال کرده بودند، باطل شد.

كارت سوخت

زیبا اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره روند ثبت نام کارت سوخت المثنی اظهار داشت: تا کنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کرده‌اند و فردا هم آخرین مهلت ثبت‌نام است.

وی با اعلام اینکه سامانه‌های ثبت‌نام همچنان برای ویرایش اطلاعات باز است، افزود: از کسانی که کارت سوخت ندارند می‌خواهیم سریع‌تر برای ثبت نام مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که افراد از واگذاری کارت خود به غیر و افراد ناشناس خودداری کنند.

وی یادآور شد: طی این مدت یک ماهه ثبت نام،   ۲۵ هزار کارت سوخت کسانی را که به صورت غیر قانونی و با انگیزه قاچاق به یکی از استان‌های مرزی ارسال کرده بودند، ابطال کردیم.

اسماعیلی درباره زمان اجباری شدن استفاده از کارت سوخت نیز گفت: هنوز چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.  

مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

کد خبر 426040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha