همشهری آنلاین: ۴۰ امضا در پی انتشار تصاویری از برخورد ناشایست یک کارمند گمرک با نماینده مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد در حال جمع‌آوری است.

صحن علني مجلس

به گزارش ایسنا، علی کُرد، نماینده خاش، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان، استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زدند. ما خواستار عزل رییس گمرک و حراست گمرک هستیم.

در هنگام حضور این نماینده در جمع خبرنگاران برای ارایه توضیحات درخصوص استیضاح، درگیری لفظی بین او و یکی از خبرنگاران بوجود آمد.

در نهایت این نماینده از خبرنگار دلجویی کرد.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نماینده سراوان با کارمند گمرک درگیری لفظی پیدا کرد. در پی آن امروز در مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد.

کرد همچنین گفت: چند وقت گذشته آقای درازهی نماینده سراوان درخواستی از رئیس گمرک برای بهبود وضعیت زیرساخت‌های گمرک سراوان به عنوان بزرگترین حوزه مرزی را داشت که به این درخواست توجه نشده بود و این مطالبه از چند ماه گذشته پیگیری می‌شد.

وی مدعی شد: به نظر می‌رسد موضوعاتی را علیه نماینده سراوان از طریق بالا دست برنامه‌ریزی کردند. اتومبیل ایشان دارای آرم بود می‌توانستند اجازه دهند اتومبیل به داخل محوطه رود که آنها ممانعت کردند. آقای درازهی وقت ملاقات با رئیس گمرک داشت. اگر رئیس گمرک معذوریت داشت باید از ابتدا عنوان می‌کرد.

به گفته‌ کرد، برخورد بد و ناشایست کارکنان پرسنل گمرک نسبت به جایگاه مجلس بحث مذهبی نبود؛ بلکه جایگاه مجلس را زیر سوال برده لذا باید گمرک پاسخگو باشد.

وی افزود: آقای درازهی ۴۰ دقیقه مشاجره داشت اما تنها ۳۰ ثانیه آن پخش شده است. البته ما هم استفاده از توهین و الفاظ غلط را قبول نداریم ولی به نظر می‌رسد آنجایی که به نماینده توهین کرده و فحش دادند هم حساب شده و برنامه ریزی شده بود.

نماینده خاش در پایان گفت: حراست چه حقی داشته که این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند؟ ما فکر می‌کنیم که همه این اتفاقات حساب شده و برنامه ریزی شده بوده است.

کد خبر 425783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    باسلام چرا شما اخابر را بلعکس گزارش میکنید چرا از رفتار زشت یک نماینده با کارمند را وارونه جلوه میدهید