همشهری آنلاین: مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده‌اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می‌توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

كارت سوخت

به گزارش ایسنا، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، مالکان آن‌ها از امروز  (سه‌شنبه ۲۷ آذرماه) می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند. 

مالکان این خودروها نیاز به ثبت‌نام برای کارت سوخت‌المثنی ندارند و کارت سوخت آن‌ها در اسرع وقت از طریق شرکت پست برایشان ارسال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی  www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

کد خبر 425774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha