همشهری‌آنلاین: وزیر کشور گفت: دولت موافقت کرد منابع سه دهک یارانه‌بگیر در حوزه‌های حمل و نقل، تولید و کمک به معیشت افراد نیازمند استفاده شود.

رحماني فضلي

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش روز ملی حمل و نقل در خصوص کاهش سه دهک اقتصادی و تخصیص منابع آن به بخش‌های حمل و نقل، تولید و معیشت مردم گفت: این موضوع در قالب یک پیشنهاد در لایحه بودجه سال ۹۸ است و دولت موافقت کرد که سه دهک یارانه‌بگیر در استان‌ها توسط وزارت کشور و استانداری‌ها و با کمک وزارت رفاه شناسایی شوند و منابع حاصل از آن در حوزه‌های حمل و نقل، تولید و کمک به معیشت افرادی که نیاز بیشتری دارند به کار گرفته شود.

او  ادامه داد:‌ امیدواریم همه مردم کمک کنند زیرا این کار امر بزرگی است و با این منابع می‌توانیم کارهایی انجام دهیم و پروژه‌های تولیدی خوبی در استان‌ها شروع کنیم که موجب ایجاد اشتغال برای بیکاران شود. همچنین می‌توانیم هزینه اصلاح سیستم‌های حمل و نقل در استان‌ها را از این محل تامین کنیم و نیز به افرادی که نیاز بیشتری دارند کمک شود.

وزیر کشور در پایان اظهارکرد: امیدوارم با هماهنگی همه مسئولان مرتبط این کار محقق شود و کسانی که واقعا توان و امکان زندگی و منابع درآمد کافی دارند لطف کنند و این امر را داوطلبانه انجام دهند تا  بتوانیم کارهای این چنینی را عملیاتی کنیم.

کد خبر 425666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha