دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با سومین روز از هفته پژوهش، دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری از ۴۷ پژوهشگر برتر تجلیل کرد که در این میان دکتر حناچی، شهردار تهران به عنوان پژوهشگر برتر این دانشگاه انتخاب شد.

حناچي در دانشگاه تهران

به گزارش ایسنا، بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران هم‌زمان با سومین روز از هفته پژوهش صبح دوشنبه ۲۶ آذر با حضور دکتر محمود نیلی احمد آبادی(رئیس دانشگاه تهران)، دکتر حناچی (شهردار تهران)، دکتر محمد رحیمیان (معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه)، اساتید و پیش‌کسوتان و دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه در کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از ۴۷ پژوهشگر پیشکسوت نمونه، برجسته، جوان نمونه، طرح‌های کاربردی برجسته، دستاوردهای پژوهشی ویژه، رساله‌های نمونه مقطع دکتری، پایان نامه‌های نمونه برای کارشناسی ارشد، کارشناسان نمونه و کتابخانه‌ نمونه با حضور رئیس دانشگاه تهران و شهردار تهران تجلیل و تقدیر شد.

همچنین در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری از کتاب "فیلسوف غرب" تالیف دکتر حسن جهانگیری استاد بازنشسته و پیشکسوت رشته‌ فلسفه دانشکده‌ ابیات دانشگاه تهران، رونمایی شد.

در مراسم امروز جشنواره بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری از دکتر پیروز حناچی شهردار تهران و استاد پردیس هنرهای زیبای دانشکده معماری دانشگاه تهران، به عنوان پژوهشگر نمونه‌ این دانشگاه تقدیر شد.

کد خبر 425665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha