همشهری آنلاین: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان این که وزیر علوم عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: استیضاح‌های پشت سرهم و مسلسل وار در شرایط کنونی مطلوب و مفید نیست.

عبور CFT از ریل مجلس

علیرضا سلیمی در گفت ‌وگو با ایرنا با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در شرایط فعلی براساس اختیارات، امکانات و بودجه‌ وزرا آن‌ها را قضاوت کنند، اظهار کرد: برخی وزرا باید عملکرد خود را تغییر دهند، چرا که از امکانات و اختیارات استفاده مطلوبی نکرده‌اند؛ اما برخی دیگر از وزرا با تمام توان و براساس امکانات و بودجه اختصاص داده شده به وزارتخانه مربوطه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

وی در باره عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مدت زمان وزارت وی، افزود: منصور غلامی در زمان وزارت خود فردی دور از حاشیه بوده و با تمام توان و استفاده از امکانات، اختیارات و بودجه عملکرد قابل قبولی را داشته است.

سلیمی همچنین مطرح کرد: درصورتی که وزیر علوم موفق به پاسخگویی سوالات نمایندگان نشود، سرپرستی و نظارت به مدت ۳ ماه بر اعمال این وزارتخانه وجود دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انتخاب جایگزین وزیر دغدغه‌ بزرگی برای نمایندگان است، گفت: این موضوع نیاز به زمان زیادی دارد و در حال حاضر به نفع کشور نیست.

کد خبر 425468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha