همشهری آنلاین: پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته پژوهش همایش میراث آب، اخلاق زیست محیطی و مردم شناسی کاربردی را برگزار می‌کند.

همایش میراث آب

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن زاده، رئیس پژوهشکده مردم شناسی با اعلام این خبر گفت: همایش میراث آب، اخلاق زیست محیطی و مردم شناسی کاربردی ۲۷ آذر ماه همزمان با هفته پژوهش از ساعت ۹ تا ۱۷در تالار همایش‌های پژوهشگاه برگزار می‌شود.

  وی افزود: در این همایش ۲۱ سخنرانی شامل معرفی و تشریح پژوهش های انجام شده با نظارت و حمایت پژوهشکده مردم شناسی در طی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ ارائه خواهد شد.

او تصریح کرد: در حاشیه این همایش که با موسیقی و نمایش‌های یلدایی همراه است، از اطلس مردم نگاری سرزمین، شامل فرهنگ نوروز و یلدا، رونمایی و از پژوهشگران برتر حوزه مطالعات علوم اجتماعی و مردم شناسی در زمینه میراث فرهنگی تقدیر می‌شود.

حسن‌زاده گفت: حضور علاقمندان در این همایش که با همکاری پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی  و مطالعات فرهنگی و انجمن انسان شناسی (شعبه مازندران) برگزار می‌شود آزاد است.

گفتنی است، برنامه همایش میراث آب، اخلاق زیست محیطی و مردم شناسی کاربردی در زیر پرتال پژوهشکده مردم شناسی در سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری قابل مشاهده است.

کد خبر 425388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha