همشهری آنلاین: پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته پژوهش همایش میراث آب، اخلاق زیست محیطی و مردم شناسی کاربردی را برگزار می‌کند.

همایش میراث آب

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن زاده، رئیس پژوهشکده مردم شناسی با اعلام این خبر گفت: همایش میراث آب، اخلاق زیست محیطی و مردم شناسی کاربردی ۲۷ آذر ماه همزمان با هفته پژوهش از ساعت ۹ تا ۱۷در تالار همایش‌های پژوهشگاه برگزار می‌شود.

  وی افزود: در این همایش ۲۱ سخنرانی شامل معرفی و تشریح پژوهش های انجام شده با نظارت و حمایت پژوهشکده مردم شناسی در طی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ ارائه خواهد شد.

او تصریح کرد: در حاشیه این همایش که با موسیقی و نمایش‌های یلدایی همراه است، از اطلس مردم نگاری سرزمین، شامل فرهنگ نوروز و یلدا، رونمایی و از پژوهشگران برتر حوزه مطالعات علوم اجتماعی و مردم شناسی در زمینه میراث فرهنگی تقدیر می‌شود.

حسن‌زاده گفت: حضور علاقمندان در این همایش که با همکاری پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی  و مطالعات فرهنگی و انجمن انسان شناسی (شعبه مازندران) برگزار می‌شود آزاد است.

گفتنی است، برنامه همایش میراث آب، اخلاق زیست محیطی و مردم شناسی کاربردی در زیر پرتال پژوهشکده مردم شناسی در سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری قابل مشاهده است.

کد خبر 425388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha