همشهری آنلاین: سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل برنامه و سرفصل مهم در زیربخش های گوناگون از فعالیت ارتش و با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» اجرا می شود.

ارتش

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی خانی» در حاشیه نشست هم اندیشی روسا و مسمولان فرهنگی و روابط عمومی یگان های عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی محوری ارتش مستقر در مشهد، به خبرنگاران افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف، اجرای رزمایش و تولید مستند از جمله برنامه های ارتش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته که نیاز به بیان و بازخوانی دارد، مرور دستاوردها و بازخوانی آنها ضروری است چون در غیر این صورت گذشت زمان باعث فراموشی آنها می شود.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در طول دوران انقلاب اسلامی همیشه همراه مردم و مدافع نظام بوده و نیازمند است تا دستاوردهای چهل ساله اش در لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع همه مردم برسد.

وی افزود: نقش مجموعه نیروهای مسلح و ارتش در ایجاد امنیت، دور کردن شرارت های دشمنان و انجام صدها طرح خودکفایی مواردی است که نیاز به بازگویی و بازخوانی دارد و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای این کار است.

نشست هم اندیشی روسا، مسوولان فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مشهد به مدت یک روز برگزار شد.

کد خبر 425191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha