همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به افزایش تردد در پایانه های مرزی ایران و جمهوری آذربایجان ، همکاری نیروهای مرزبانی دو کشور گسترش می‌یابد.

اجلاس

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی، که برای شرکت در اجلاس فرماندهان مرزبانی ایران و جمهوری آذربایجان به باکو سفر کرده است ، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت:بر اساس توافق دو کشور، اجلاس فرماندهان مرزبانی سالی یک بار در تهران یا باکو برگزار می شود.

وی افزود:امروز در کنار برگزاری یازدهمین نشست فرماندهان مرزبانی و بحث های کاری ،ملاقات هایی نیز با مقامات جمهوری آذربایجان داشتیم.

وی با اشاره به دیدارش با رئیس جمهوری آذربایجان ، گفت: ایشان با نگاه بسیار مثبت به همکاری و تبادل اطلاعات بین دو کشور، بر ارتقای روابط در حوزه مرزبانی تاکید کردند.

سردار رضایی گفت : رئیس جمهوری آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و عملکرد نیروهای مرزبانی ایران در سال های اخیر، بر ضرورت برپایی نشست های چند جانبه بین کشورهای همسایه تاکید کردند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در این گفت وگو ، با اشاره به افزایش تردد در پایانه های مرزی ایران و جمهوری آذربایجان ، شامل پایانه های آستارا ، بیله سوار و جلفا، گفت: افزایش تردد ضرورت تعامل بیشتر نیروهای مرزبانی دو کشور و مدیریت میدانی این ترددها را بیشتر می کند.

سردار رضایی که عصر دوشنبه در راس یک هیات وارد باکو شده است ، امروز با رئیس جمهوری آذربایجان ، وزیر دفاع و فرمانده مرزبانی این کشور دیدار کرد.

کد خبر 425189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha