همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه رهبری رهنمودی به سران قوا داشته‌اند، گفت: ممکن است بنابر این نظر، اصلاحاتی در بودجه ۹۸ انجام دهیم.

رهنمود رهبری درباره بودجه 98 /ممکن است اصلاحاتی در بودجه سال آینده انجام شود

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پایان جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی بین روسای سه قوا بود . بحث‌ها عمدتا راجع به مسائل اقتصادی کشور بود که البته بحثی هم در رابطه با مسائل سیاسی و منطقه‌ای داشته ایم.

وی همچنین گفت: در بخش اقتصادی در هفته‌های گذشته چارچوبی تنظیم کرده‌ بودیم که این چارچوب بودجه ۹۸ را در بر می‌گیرد.

روحانی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب رهنمودی را دادند که بر مبنای رهنمود جدید امروز جلسه‌ای داشتیم تا چگونگی اجرایی و عملیاتی شدن این سیاست را دنبال کنیم. البته جلسات دیگری را هم در این هفته خواهیم داشت و نکات مورد نظر رهبری را تا هفته آینده نهایی می‌کنیم. ممکن است بنابراین نظر اصلاحاتی را در بودجه‌ی ۹۸ انجام دهیم. بودجه هم آماده است و به زودی تقدیم مجلس می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه در زمینه مسائل منطقه ای خوشبختانه حرکت به سوی مردم منطقه است، گفت: شرایط یمن به گونه ای است که آنهایی که می خواستند این کشور را اشتغال کنند اکنون احساس می‌کنند راهی جز صلح با مردم یمن ندارند. ما همواره از مذاکرات یمنی –یمنی پشتیبانی می کردیم و اکنون هم پشتیبانی می‌کنیم.  علامت‌ها برای رسیدن به آرامش در یمن بیش از گذشته است.

وی ادامه داد: در سوریه شرایط به سمت صلح و آرامش بیشتری حرکت می‌کند و این به معنای موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه ای است. امیدوارم با توفقیاتی که مردم در مسیر آستانه ۴۰ سالگی انقلاب خواهند داشت، شاهد موفقیت‌های  بزرگتر باشیم.

کد خبر 425156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha