دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای پایتخت در ۱۹ آذر گفت: انتظار می‌رود تا فردا به غلظت برخی آلاینده‌ها افزوده شود.

آلاينده‌ها

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی گفت‌: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، طی برخی ساعات امروز (۱۹ آذر) به ویژه در بعد از ظهر وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به تدریج طی فردا (۲۰ آذر) از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و تنها برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان این که همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت، تصریح کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (۱۹ آذر) در شرایط سالم خواهد بود و طی برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده می‌شود.

به گفته شهبازی، بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا (۲۰ آذر) بر غلظت برخی آلاینده‌ها افزوده شود.

وی در پایان با اشاره به این که کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۵۶ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۵۸ همچنان در شرایط سالم است.

کد خبر 425032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha