همشهری‌آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اعطا وام فرهیختگان به متقاضیان در دوره جدید مدیریت شهری خبر داد.

شهرداري، شوراي شهر

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ولی‌الله شجاع پوریان با اشاره به نشست مشترک کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: طی این نشست نحوه از سرگیری اعطا وام فرهیختگان در مورد بررسی قرار گرفت.

او  افزود: در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۸ ساله کمیته وام فرهیختگان توسط مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، در خصوص چگونگی ادامه روند پذیرش درخواست‌های جدید بحث و تبادل نظر  شد.

به گفته شجاع پوریان، طی این نشست ضمن آسیب‌شناسی شرایط اختصاص وام به متقاضیان بر ضرورت اصلاح روند سابق و کوتاه شدن فرآیند اجرای درخواست متقاضیان تاکید شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با بیان این‌که وام کمیته فرهیختگان به گروه‌های نویسندگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، ورزشکاران و فعالان قرآنی مذهبی اختصاص می‌یابد؛ خاطرنشان کرد: متقاضیان پس از اعلام آغاز پذیرش، برای درخواست وام مدارک مورد نظر را ارائه دهند و پس از بررسی و نهایی شدن روال قانونی، برای دریافت وام به بانک مورد نظر مراجعه می‌کنند.

لازم به ذکر است نشست کمیته وام فرهیختگان با حضور شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، احمد مسجد جامعی، حسن خلیل آبادی و الهام فخاری از اعضا کمیسیون فرهنگی شورا و ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

کد خبر 425028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha