یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
۰ نفر

با آنکه اعداد و ارقام شناسنامه‌اش عبور از ۶۷ سالگی را نشان می‌دهد اما اشتیاق به ورزش و کسب عنوان‌های قهرمانی رنگارنگ در کارنامه این ورزشکار هم‌محله‌ای موج می‌زند.

محله ورزش

«کورش صادقی» ورزشکار بانشاط محله گرگان است که تاکنون بیش از ۱۰ بار قهرمان مسابقات شنای بزرگسالان کشور شده و در کنار قهرمانی آب‌های آزاد ایران، ۷۰ عنوان قهرمانی رنگارنگ دیگر در مسابقات مختلف را دارد. از کودکی علاقه به ورزش در او شکل گرفت و بیش از ۳۰ سال است که حرفه‌ای در رشته شنا فعالیت می‌کند. در نخستین سال‌های حضور در این رشته همیشه در مسابقات جزو نفرات برتر بود و این روند تا امروز که بیش از ۳ دهه از عمر ورزشی او می‌گذرد ادامه دارد.

امروز بسیاری از بزرگسالان و علاقه‌مندان به رشته شنا در ورزشگاه شیرودی از آموزش‌های او بهره‌مند می‌شوند. ورزشکار قهرمان پیشکسوت منطقه ۷ می‌گوید: «ورزش شنا چندان برای ورزشکار هزینه ندارد و در عین حال از عوارضی که برخی از ورزش‌ها دارند به دور است.» او می‌افزاید: «برخی افراد فکر می‌کنند با بالارفتن سن نباید ورزش کرد اما ورزش در هر سنی به سلامتی افراد کمک می‌کند. من که سال‌هاست ورزش می‌کنم سلامتی‌ام را مدیون آن می‌دانم.»

کد خبر 424979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha