همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح طاهر در معابر شهر از صبح امروز، ۱۷ آذر ماه خبر داد و گفت: در این راستا با انواع تخلفات رانندگی و خودروهای آلاینده برخورد قانونی می‌شود.

تخلفات رانندگي

به گزارش مرکز اطلاع ‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار افزود: یکی از محورهای اجرای طرح "طاهر" با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان، تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزایی است که در سطح شهر تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس همچنین با مالکان خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و حرکات مارپیچ شوند رفتاری قاطعانه دارد.

به گفته سردار مهماندار، در راستای طرح "طاهر" و از صبح امروز( ۱۷ آذر) با اشخاصی که در خودروهایی خود امنیت اخلاقی را خدشه‌دار کنند نیز مطابق قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خودروهایی که دارای پلاک مخدوش بوده یا فاقد پلاک باشند نیز مشمول طرح "طاهر" شده و علاوه بر توقف این وسایط نقلیه مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

هر سال با شروع فصول سرد و افزایش آلودگی و پدیده وارونگی هوا تمهیداتی از سوی مسئولان شهری برای کنترل این وضع اتخاذ می شود که می توان اجرای طرح "طاهر" را در این راستا دانست.

کد خبر 424864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha