همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ آذر ماه سال ۹۷ را دریافت کرده اند، به خدمت سربازی فراخواند.

مشمولان

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای از این مشمولان خواست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ روز دوشنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها ساعت ۷ تاریخ ذکر شده در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان دربرخواهد داشت.

همه مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

کد خبر 424855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha