شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان شد.

طلا و ارز

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۴۸ دلار معامله می‌شود که نسبت  به هفته قبل ۲۵ دلار افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم، امروز دلار در صرافی‌های دولتی با ۷۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های صبح پنجشنبه ۱۱۴۰۰ تومان به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و با قیمت ۱۱۳۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو نیز ۱۳۱۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش داشته است. البته یورو از مردم ۱۳ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌شود.

گفتنی است، قیمت یورو امروز در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه  ۴۷۸۳ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۴۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

کد خبر 424841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha