جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعلام نامزدهای هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب همانند هرسال با شگفتی‌هایی برای اهالی سینما همراه شد.

گلدن گلوب

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، جوایز گلدن گلوب همواره با شگفتی‌های همراه بوده است و اعلام نامزدهای سال ۲۰۱۹ این جوایز سینمایی و تلویزیونی نیز از این قاعده مستثنی نبود و در نهایت فیلم «معاون» ساخته «آدم مک‌کی» با شش نامزدی بالاتر از «ستاره‌ای متولد شده‌است» ساخته «بردلی کوپر»، «کتاب سبز» و «محبوب» هر کدام با پنج نامزدی، پیشتاز نامزدها نام گرفت.  

در بخش تلویزیونی نیز رای‌دهندگان امسال بیشتر از سریال‌های جدید چون «ترور جانی ورساچه»، «بادیگارد»، «کشتن ایو» و «یک رسوایی خیلی انگلیسی»  استقبال کردند.  

فیلم «پلنگ سیاه» توانست به جمع نامزدهای بهترین فیلم راه یابد اما انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که شامل نزدیک به ۱۰۰ عضو است از «رایان کوگلر» کارگردان این فیلم و «مایکل بی. جردن» به ترتیب در شاخه‌های کارگردانی و بازیگر نقش مکمل مرد چشم‌پوشی کرد. همچنین برای دومین سال پیاپی هیچ زنی در شاخه بهترین کارگردانی سینمایی نامزد کسب جایزه نشد.  

«جولیا رابرتز» برای بازی در فیلم «بن سیاه است»، «رایان گاسلینگ» برای نقش‌آفرینی در فیلم «نخستین انسان»، «نیکل کیدمن» برای بازی در فیلم «پسر پاک شد»، «ناتالی پورتمن» برای فیلم «وکس لوکس»، «تونی کولت» برای فیلم «وراثت» و «ویولا دیوس» برای فیلم «بیوه‌ها» مهم‌ترین ناکامان اعلام نامزدهای گلدن گلوب در شاخه‌های بازیگری هستند.  

از دیگر چهره‌هایی که شانس زیادی برای نامزد شدن در جوایز گلدن گلوب برای آنها متصور می‌شد می‌توان به «یورگس لانتیموس» برای کارگردانی فیلم «محبوب»، «رایان کوگلر» برای کارگردانی فیلم «پلنگ سیاه» و همچنین عدم حضور سریال‌های «آتلانتا»، «قصه ندیمه» و «دیوانه» در شاخه بهترین سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد.

مراسم اعطای جوایز هفتادوششمین دوره جوایز گلدن گلوب روز ششم ژانویه (۱۶ دی‌ماه) برگزار می‌شود.

کد خبر 424718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha