چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

فراخوان جشنواره‌ی «کودک‌آنلاین»، هنرمندان و همه‌ی علاقه‌مندان به آفرینش آثار تصویری جذاب برای مخاطبان کودک و نوجوان در فضای مجازی را به مشارکت دعوت می‌کند.

کودک‌آنلاین در پله‌ی اول

کودکآنلاین، آثار و همچنین ایدهها را در دو بخش وبسریها یا سریالهای اینترنتی و فیلمهای کوتاه میپذیرد. این جشنواره به پیشنهاد محمدجواد آذریجهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راهاندازی شده و برای ارائهی ایدههای نو، فرصتی فراهم میکند.

شرکت در این جشنواره هیچ محدودیت سنی ندارد و نوجوانها هم میتوانند با آثار یا ایدههای ابتکاریشان، جایی برای خود در این رویداد مهم باز کنند. با این وصف، شما هم اگر اهل ساختن فیلم کوتاه هستید یا فکری در ذهنتان بوده و آرزو داشتهاید روزی کسی آن را در قالب فیلم یا سریال تولید کند، حالا میتوانید به میدان بیایید و خودی نشان دهید.

در فراخوان این جشنواره میخوانیم که استقبال روز‏افزون کودکان و نوجوانان از محتوای ویدیویی موجود بر بسترهای متنوع فضای مجازی از یک سو و مشاهدهی‏ فقر جدی در حوزهی‏ تولید، ترویج و گسترش محتوای مطلوب و با کیفیت در این حوزه از سوی دیگر، اقدامی هوشمندانه برای تهیهی محتوای مناسب و ویژهی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را بیش از پیش ضروری میسازد.

مهلت ارسال آثار تا ۲۷ آذر ۱۳۹۷ است و فقط میتوان از طریق اینترنت (www.kudakonlinefest.ir) ثبتنام کرد.

کد خبر 424583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha