همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران موفق شد در روزی که برانکو به شدت نسبت به داوری معترض بود بازی معوقه‌اش مقابل ذوب‌آهن را با پیروزی به پایان برساند.

پرسپوليس

پرسپولیس، سه‌شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن بود. این بازی از جمله بازی‌های معوقه سرخ‌های پایتخت بود و شاگران برانکو برای اینکه بتوانند در کورس قهرمانی بمانند نیازمند پیروزی در آن.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد دو تیم بازی سخت و پرانرژی را به نمایش گذاشتند، در ذوب‌آهن، رهبری با محسن مسلمان بود که نوع ارتباطش با برانکو و خروج‌اش از پرسپولیس را علاقمندان به فوتبال می‌دانند و از دیگر سوی علی‌رضا منصوریان که دیگر بار مربی ذوبی‌ها شده، خاطرات خوشی از رویارویی با پرسپولیس داشت. آن سوی میدان نیز میزبان تهرانی بود که فقط قصد دارد پیروز شود و به رغم رنجی که از خستگی ساق‌های بازیکنانش ناشی می‌شود، در دوندگی و تلاش کوتاهی نمی‌کند، حتی مجموعه بازیکنان بسیار جوانش.

در این بازی بار دیگر شجاع خلیل‌زاده خوش درخشید و توانست در دقیقه ۱۵ بازی تک گل بازی را به ثمر برساند. پرسپولیسی‌ها در ادامه بازی چند موقعیت جدی خلق کردند که به گل تبدیل نشد. در این میان اما، انتقاد برانکو به نحوه قضاوت بازی به گونه‌ای بود که کمتر دیده می‌شد. وی حتی در پایان بازی نیز به رغم پیروزی تیم‌اش با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد تا تفاضل امتیازاتش با تیم‌های اول و دوم جدول را به دو امتیاز برساند. ذوب‌آهن بحران‌زده نیز با اندوخته قبلی ۱۲ امتیازی در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

کد خبر 424504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha