یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی از ۱۲ تا ۱۴ آذر، از ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور و بارش در این منطقه از روز چهارشنبه خبر داد.

11g

به گزارش مهر، احد وظیفه شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش‌بینی کرد و گفت‌: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، امروز (۱۱ آذر) بارش پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهد که تا ظهر امروز بارش در شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و دامنه‌های زاگرس قطع می‌شود.

وی تاکید کرد: فردا (۱۲ آذر) بارش پراکنده از سواحل خزر و خراسان شمالی رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از شمال شرق خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که از فردا تا روز چهارشنبه (۱۲ تا ۱۴ آذر) آسمان صاف و هوا پایدار خواهد بود، گفت: افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی پیش‌بینی می‌شود که به تدریج در روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب، بارش در نیمه غربی کشور آغاز می‌شود.

وظیفه در پایان اظهار کرد: فردا (۱۲ آذر) آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر و حداقل دمای ۱۵ و هشت درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین تهران در روز سه‌شنبه (۱۳ آذر) صاف همراه با غبار صبحگاهی با بیش‌ترین و کم‌ترین دمای ۱۵ و هفت درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 424221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha