شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلت‌فرم اِدایکس به کاربران اجازه می‌دهد از هر کجا و هر زمان در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند.

پنجره‌ای الکترونیک به‌سوی آموزش آنلاین

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه ام‌آی‌تی در سال ۲۰۱۲ سایت ادایکس را راه‌اندازی کرد. این پلت‌فرم آموزشی، کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین برترین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جهان را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

هر کسی می‌تواند از طریق ادایکس دوره‌های آنلاین درسی را در برترین دانشگاه‌های جهان بگذرانند و حتی گواهینامه تحصیلی نیز دریافت کنند. ادایکس علاوه‌بر ارائه دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین، امکاناتی مانند امتحان گرفتن و انجام تکالیف را در اختیار کاربر می‌گذارد. کاربران می‌توانند از تمامی این امکانات بدون نگرانی درباره پرداخت شهریه و بدهی‌های تحصیلی بهره ببرند.

بیش از ۱۳۰ دانشگاه، کالج و مؤسسه آموزش عالی در ادایکس مشارکت دارند. این پلت‌فرم برای رشته‌های علوم کامپیوتری، زبان‌شناسی، مهندسی، روانشناسی، نویسندگی، الکترونیک، علوم زیستی و کسب‌وکار دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین برگزار می‌کند.

افزایش دسترسی به آموزش باکیفیت برای همه افراد و از هر نقطه جهان، گسترش آموزش و یادگیری در دانشگاه و آنلاین و پیشرفت  آموزش و یادگیری از طریق تحقیق از اهداف ادایکس است.

مؤسسه تکنولوژی ماساچوست، دانشگاه هاروارد، دانشگاه برکلی کالیفرنیا، سیستم دانشگاهی تگزاس، دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه بوستون، دانشگاه جرج تاون، دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ‌کنگ، دانشگاه سوربن، دانشگاه آدلاید، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه براون، دانشگاه کلمبیا، دانشگاه کرنل، مؤسسه تکنولوژی کالیفرنیا و کالج دارتموث از اعضای پلت‌فرم ادایکس هستند.

کد خبر 424197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha