پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرک‌ سینمایی که مدتی پیش میزبان پروژه‌های تلویزیونی زیادی بود، این روزها خلوت‌تر شده و منتظر پروژه‌های جدیدی است که به‌زودی برای تصویربرداری به شهرک می‌آیند.

شهرك سينمايي

به گزارش ایسنا؛ ‌ کمال فیض‌آبادی - مدیر مجموعه شهرک‌ سینمایی غزالی -  درباره پروژه‌هایی که این روزها در شهرک سینمایی  مشغول به کار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر دو سریال تلویزیونی «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح‌میرزایی و «نفوذ»  به کارگردانی جواد شمقدری در حال تصویربرداری هستند و همچنین مسابقه «پنج ستاره» و چند برنامه کودک نیز در شهرک حضور دارند. عوامل فیلم سینمایی «تختی» نیز برای تصویربرداری در شهرک در رفت‌ و آمد هستند.

او همچنین خاطرنشان کرد: به‌زودی پروژه‌های تلویزیونی جدید قرار است به شهرک بیایند، ولی چون هنوز در شهرک حاضر نشده‌اند، نمی‌توانم اسامی آنها را بیان کنم.

به گزارش ایسنا،  سریال «حکایت‌های کمال»  که در شهرک سینمایی که لوکیشنی جدید ساخته و به گفته مدیر شهرک‌های تلویزیونی از جمله لوکیشن‌های ماندگار این مجموعه نیز محسوب می‌شود، در ۱۵۰ قسمت در حال تولید است.

مریم سعادت، نگار عابدی، حمید لولایی، یوسف صیادی و سولماز غنی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که تلاش می‌کند از نگاه نوجوانی به نام کمال که قهرمان داستان است، حال و هوای  دهه چهل را روایت کند.

سریال «نفوذ»  نیز به کارگردانی جواد شمقدری و با بازی صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، جلیل فرجاد، علیرام نورایی و احمد نجفی برای پخش در دهه فجر این روزها در شهرک سینمایی در حال تولید است.

این مجموعه تلویزیونی دیوار سفارت آمریکا را در مقیاس ۱۰۰ در ۸۰ متر در شهرک سینمایی ساخته است.

کد خبر 423924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha