همشهری آنلاین: هیأت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دستورالعمل نحوه پرداخت تمامی تسهیلات اعزام به خارج از کشور را اصلاح کرد.

دانشگاه علوم پزشكي تهران

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اصلاحات انجام شده تمامی پرداخت‌های مربوط به دوره‌های فرصت مطالعاتی، کنگره‌های خارج از کشور، سفرهای برنامه‌ریزی‌شده و بورس‌های تکمیلی دانشجویان از پرداخت دلاری به ریالی تغییر کرد.

این مصوبه در جلسه ۱۵ آبان ماه هیأت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران به دنبال نوسانات قیمت ارز و مسائل پیش روی اعضای هیأت‌علمی و غیرهیأت‌علمی در این باره به تصویب رسید و از اول مهرماه ۹۷ لازم‌الاجرا شده است.

متقاضیان کنگره‌های خارج از کشور طبق روال سابق با تکمیل فرم‌های مربوطه و دریافت کمک‌هزینه امکان شرکت در این برنامه‌ها را خواهند داشت و درخواست شرکت‌کنندگان در سایر دوره‌ها نیز چون قبل در شورای بورس دانشگاه مطرح و تصمیم نهایی اخذ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دستورالعمل‌های استفاده از دوره فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه، سفرهای برنامه‌ریزی شده داخل و خارج کشور اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، دستورالعمل حمایت از گذراندن بخشی از دوران تحصیل در خارج کشور برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران و دستورالعمل نحوه پرداخت کمک هزینه شرکت و ارائه مقاله اعضای هیئت علمی، غیر هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه در همایش‌های خارج از کشور ابلاغ شده است.

بر اساس ماده یک دستورالعمل نحوه پرداخت کمک هزینه شرکت و ارائه مقاله اعضای هیئت علمی، غیر هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه در همایش‌های خارج از کشور، کمک هزینه سفر برای ارائه پوستر یا سخنرانی در همایش‌ها برای کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس ۳۰ میلیون ریال و مابقی کشورها  ۵۰ میلیون ریال است.

  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
کد خبر 423601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha