همشهری آنلاین: کیتی پری با وجود شکست تجاری آخرین آلبوم خود با درآمد ۸۳ میلیون دلار در صدر فهرست پردرآمدترین خوانندگان زن سال ۲۰۱۸ از نگاه فوربس قرار گرفت.

كيتي پري خواننده آمريكايي

به گزارش همشهری آنلاین، خواننده ۳۴ ساله آمریکایی برای به دست آوردن این عنوان دو صدرنشین دو سال اخیر در فهرست پردرآمدترین خوانندگان زن از نگاه مجله اقتصادی فوربس را شکست داد؛ بیانسه که سال ۲۰۱۷ صدرنشین بود و امسال با ۶۰ میلیون دلار سوم است و تیلر سوئیفت که سال ۲۰۱۶ برتر از همه خوانندگان زن بود و امسال با فقط سه میلیون دلار کمتر از پری در رده دوم ایستاده است.

کیتی پری که با آلبوم «شاهد» در ۲۰۱۷ نتوانسته بود به موفقیت برسد، در سال جاری میلادی تور کنسرت خود را برگزار کرد و درآمدی معادل ۶۰ میلیون دلار به دست آورد. ۲۰ میلیون دلار دیگر هم به واسطه حضور روی صندلی داوری امریکن آیدل به حساب پری واریز شد؛ خواننده‌ای که خودش در سال‌های نه‌چندان دور در این رقابت شرکت کرد و با شناخته شدن در آمریکن آیدل به اوج شهرت و ثروت رسید.

بخشی از درآمد پری از حضور در تور کنسرت «شاهد» چنین است: ۱.۷ میلیون دلار در کانکتیکات، ۲.۶ میلیون دلار در نیویورک‌سیتی، یک میلیون دلار در بروکلین و ۷۵۰ هزار دلار در پیتسبورگ. نکته جالب و عجیب اینکه سال ۲۰۱۵ پری سه سال پیش یعنی در ۲۰۱۵ با درآمد ۱۳۵ میلیون دلاری روی جلد فوربس رفته بود.

با اینکه آلبوم «شهرت» سوئیفت در هفته اول دو میلیون نسخه فروخت، این خواننده ۲۸ ساله آمریکایی صرفا به این دلیل پردرآمدترین خواننده زن نشد که بسیاری از اجراهای تور کنسرت آلبوم او در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود. شاید بتوان از همین امروز سوئیفت را صدرنشین جدول فوربس در سال آینده دانست.

پینک با ۵۲ میلیون دلار، لیدی گاگا با ۵۰ میلیون دلار، جنیفر لوپز با ۴۷ میلیون دلار، ریحانا با ۳۷.۵ میلیون دلار، هلن فیشر با ۳۲ میلیون دلار، سلین دیون با ۳۱ میلیون دلار و بریتنی اسپیرز با ۳۰ میلیون دلار در رتبه‌های چهارم تا دهم پردرآمدترین خواننده‌های زن سال ۲۰۱۸ هستند.

کد خبر 423464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha