مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جشنواره غذا در قالب ویژه برنامه بهار مهربانی با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در ۸ نقطه پایتخت برپا می‌شود.

جشنواره غذا

 به گزارش شهرنوشت به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره غذا» یکی از برنامه‌های جشن «بهار مهربانی» است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت در ۸ نقطه از پایتخت از جمله: در فرهنگ‌سراهای ملل، ولا، میدان آیینی امام حسین(ع)، دریاچه شهدای خلیج فارس، منطقه گردشگری و فرهنگی عباس آباد و باغ‌موزه قصر برپا شده است.

این جشنواره در دو بخش غذا و سوغات با رویکرد توجه به آداب، رسوم و فرهنگ قومیت‌های سرزمین پهناور ایران در فضای غرفه‌ای و سیاه چادرهای عشایری دایر شده است.  

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند ۲۹ آبان تا ۴ آذر، بعد از اذان مغرب و عشا به ایستگاه‌های مهربانی ویژه برنامه «بهار مهربانی» مراجعه کنند.

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

کد خبر 423325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha