همشهری آنلاین: رییس جمهور گفت: یکی از افتخارات دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اقداماتی بوده که در طرح تحول سلامت انجام شده است.

طرح تحول سلامت

 به گزارش وبدا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی،  در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های حوزه سلامت استان آذربایجان غربی که از طریق ویدیو کنفرانس و در سفر کاروان تدبیر و امید به این استان برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: بسیاری از رهبران کشورهای جهان در ملاقات هایی که داشتیم، طرح تحول سلامت را اقدامی فوق العاده دانستند و برخی دیگر از رهبران کشورها نیز می گفتند که سالیان زیادی است تلاش می‌کنند چنین تحولی در حوزه سلامت کشورهای‌شان ایجاد کنند.

 وی تصریح کرد: طرح تحول سلامت با تلاش‌های حوزه سلامت، تامین مالی این اقدامات توسط بخش‌های اقتصادی و خدمات ارزشمند پزشکان و پرستاران که بار سنگینی بر دوش داشتند، به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است.

 رییس جمهور تاکید کرد: به حق از همه پرسنل بهداشتی و درمانی کشور تشکر می‌کنم و امیدوارم که این مسیر در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد تا بار سنگین مالی از مردم در حوزه سلامت کاهش پیدا کند البته تا کنون نیز اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

 دکتر روحانی با اشاره به تاسیس اولین دانشکده طب نوین از ۱۴۰ سال پیش در ارومیه گفت: در منطقه آذربایجان در بخش‌های مختلف به ویژه بخش فرهنگی اقدامات خوبی انجام شده که مایه مباهات است و به مردم این منطقه اعم از کرد، ترک، مسلمان، ارمنی و آشوری که دست به دست همدیگر داده و برادرانه استانهای آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل سرافراز را به آبادانی رساندند، افتخار می‌کنیم.

کد خبر 423235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha