همشهری آنلاین: رضا رحمانی برای سازمان‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه تجارت ایران سرپرست منصوب کرد.

رضا رحماني

به گزارش همشهری آنلاین، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی احکام جداگانه‌ای جمشید ملارحمان را به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شهریار طاهرپور به عنوان سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و محمدرضا مودودی را به عنوان سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران منصوب کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از زحمات خسروتاج در دوران تصدی بر سازمان توسعه تجارت، مودودی معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت را برای سرپرستی این سازمان انتخاب کرد.

رضا رحمانی همچنین از تلاش‌های معظمی مدیرعامل سابق ایدرو تقدیر و طی حکمی شهریار طاهرپور معاون نوسازی و بهره‌برداری این سازمان را به عنوان سرپرست ایدرو منصوب کرد.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از کرباسیان مدیرعامل سابق ایمیدرو، با صدور حکمی جمشید ملارحمان را به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرده است.

معاونان سازمان‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه تجارت ایران با حفظ سمت به عنوان سرپرستان این سازمان‌ها منصوب شده‌اند.

در متن احکام تازه منصوب‌شدگان در وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب نظر سازمانی و برون سازمانی و همچنین اعمال تصمیمات شجاعانه تاکید شده است.

  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت
کد خبر 423114
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha