همشهری‌آنلاین: ترافیک مسیر تندرو شرقی بزرگراه شهید چمران در محل تقاطع با بزرگراه جلال آل احمد،در روزهای آینده به دلیل آغاز ساخت بخش اصلی سقف زیرگذر کوی نصر به مسیر کندرو شرقی منتقل می‌شود.

پل گيشا،بزرگراه چمران

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با بازدید میدانی مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند پیشرفت پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، امکان گشایش جبهه‌های کاری جدید در این طرح مهم شهری مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به تکمیل مسیر کندرو شرقی بزرگراه، ظرف روزهای آینده عملیات انحراف ترافیک جنوب به شمال با هماهنگی پلیس راهور در دستور کار قرار گیرد.

در نتیجه انحراف ترافیک جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران و همچنین انتقال ایستگاه اتوبوس‌های بی‌آرتی از تندرو غربی بزرگراه، کل مسیر محورهای تندرو آزادسازی شده و فضای کارگاهی لازم برای پیشبرد پروژه در اختیار مجریان قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر علاوه بر تلاش برای آماده‌سازی مسیر کندرو شرقی و همچنین نصب علائم ترافیکی لازم برای جابه‌جایی ترافیک، عملیات اجرایی در تمام نقاطی که با معارض ترافیکی و تاسیساتی مواجه نیست، ادامه داشته و تعداد شمع‌های بتن‌ریزی شده پروژه از مرز ۵۲۰ حلقه شمع فراتر رفته است.

همچنین متعاقب بازدید مدیرکل مخابرات استان تهران از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، پیمانکار رفع معارض کابل‌های مخابرات انتخاب شده و به زودی کار احداث شبکه جایگزین از سرگرفته می‌شود؛ این اقدام می‌تواند سبب تسریع عملیات اجرایی در بخش غربی پروژه شود.

بر اساس گزارشی که در جریان بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ارائه شد، میزان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر از مرز ۳۶ درصد فراتر رفته و شاخص انحراف از برنامه زمان‌بندی به کمترین میزان خود از زمان آغاز عملیات اجرایی رسیده است.

با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.

کد خبر 423070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha