عکاسی مثل هنرهای دیگر سبک‌های مختلفی دارد. یکی از سبک‌های عکاسی «فوتوریسم» است. در این سبک عکاسی، هنرمند با نورها بازی می‌کند طوری که شما متوجه نمی‌شوید عکس می‌بینید یا نقاشی؟

اين عكس‌ها منجمد نيستند!

در سبک فوتوریسم حرکت نمایان است و تصاویر ثابت و منجمد نیستند.

اما اگر بیش‌تر بخواهید درباره‌ی این سبک عکاسی بدانید، می‌توانید از  نمایشگاه عکس فوتوریسم هادی ابری در گالری خورشید دیدن کنید. این نمایشگاه از جمعه ۲ تا چهارشنبه ۷ آذر  برپاست. انتخاب آثار  این نمایشگاه را سعید محمودی ازناوه برعهده داشته است.

هادی ابریعلاوه بر عکاسی با سوژه‌های متنوع، از سال ۱۳۸۲ این رشته را هم در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌کند. او درباره‌ی کارش به خبرنگار دوچرخه می‌گوید: « علاقه و کار توأمان در حوزه‌ی نقاشی و عکاسی باعث شده که آثار فوتوریسم عکاسی‌ام بیش‌تر به نقاشی نزدیک باشد، به حدی که بسیاری از مردم، همکاران و هم‌دانشگاهیانِ من، با دیدن هر اثر نقاشی یا عکاسی‌ام می‌پرسند:« این اثر نقاشی است یاعکس؟»

حمیدباروزه، هنرمند کشورمان درباره‌ی آثار هادی ابری و این نمایشگاه می‌گوید: «کلمه فتوگرافی در زبان لاتین به معنای نگارش با نور است. کارهای آقای ابری به معنای واقعی کلمه نقاشی با نور است.»

گالری خورشید (تلفن: ۲۶۲۰۸۶۵۰) در بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه‌ی تور، پلاک ۷۰ قرار دارد و هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توان از نمایشگاه دیدن کرد.

کد خبر 422919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha