شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سونی رسما اعلام کرده است که این شرکت و برند پلی‌استیشن حضوری در رویداد E۳ سال آینده نخواهند داشت.

بازی

در اتفاقی بی سابقه شرکت سونی اعلام کرده که در رویداد سال ۲۰۱۸ شرکت نخواهد کرد. و بعد از ۲۵ سال برای اولین بار جای سونی با آن بازی‌های شگفت انگیزش خالی می‌ماند.

در بیانیه‌ای، شرکت سونی اظهار کرده که با تکامل بیشتر صنعت، شعبه‌ی سرگرمی‌های سونی در همه حال به دنبال ساخت موقعیت‌های بیشتر برای درگیر کردن مخاطب‌های خود است.

طرفداران پلی‌استیشن ارزش زیادی برای ما دارند و ما همیشه می‌خواهیم تفکری متفاوت داشته باشیم و با تجربه کردن و روش‌های جدید گیمرها را سرگرم کنیم. در همین راستا، تصمیم گرفته‌ایم تا در E۳ ۲۰۱۹ شرکت نکنیم. در حال بررسی روش‌هایی تازه برای برقراری ارتباط با مخاطب خود در سال ۲۰۱۹ هستیم و در آینده از برنامه‌های خود برای شما خواهیم گفت.

نه تنها سونی در E۳ ۲۰۱۹ کنفرانسی برگزار نمی‌کند، بلکه غرفه‌ای هم در این نمایشگاه نخواهد داشت. سونی حتی برنامه ندارد تا مثل الکترونیک آرتز رویدادی مجزا از برگزار کند.

اگر رویداد سال گذشته را دیده باشید، سونی علاقه مندی خود را به توسعه کنسول های نسل هشت به نه نشان داد. شاید هدف سونی از اینکه در رویداد سال بعد حضور ندارد مشغول آماده سازی یک پکیجی است تا بتواند طرفداران خود را شگفت زده کند.

ببینید؛ آیا باید منتظر Ps۵ در سال ۲۰۱۸ باشیم؟

بدون شک متوجه شده‌اید که بازی‌های پلی‌استیشن ۴ رو به پایان است. سونی شخصا سه چهار بازی بزرگ و انحصاری دیگر برای پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت دارد و مطمئنا پشت پرده، تمام تمرکز خود را روی پلی‌استیشن بعدی گذاشته است.

این سه چهار بازی باقی مانده‌ی پلی‌استیشن۴ را هم در E۳ ۲۰۱۸ دیده‌ایم و با اینکه این بازی‌ها زمان عرضه‌ی مشخصی ندارند، ولی نمایش روند بازی آن‌ها نیازمند یک کنفرانس بزرگ نیست و می‌توان با یک رویداد کوچکتر یا حتی برنامه‌ای آنلاین و زنده، درباره‌ی این بازی‌ها صحبت کرد.

 از طرفی، کم و بیش مطمئن شده‌ایم که در سال ۲۰۲۰ باید منتظر پلی‌استیشن بعدی باشیم، در نتیجه اینکه سونی برای پایان سال ۲۰۱۹ برنامه‌ی رونمایی از پلی‌استیشن ۵ را داشته باشد، دور از ذهن نیست.

کد خبر 422878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha