چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

۲ هزار و۵۰۰ شهروند ساکن محله شهرک غزالی منطقه ۲۱ هر روز بیش از ۶ ساعت از داشتن آب محروم‌اند.

آب بحران

«رضا شیری» از ساکنان شهرک در این‌باره گفت: «اهالی شهرک غزالی بازنشستگان سازمان صدا و سیما هستند و از طرفی این شهرک محصور زیرنظر این سازمان اداره می‌شود. ساکنان این شهرک با مشکلات زیادی مواجه هستند که می‌توان به نداشتن پایان کار برای املاک‌شان و سند تفکیکی اشاره کرد. همین مسئله هم باعث شده تا روند صدور انشعاب آب تهران به ساکنان عقب بیفتد و انجام نشود.» شیری می‌افزاید:

«مدت‌ها آب مصرفی ساکنان از آب‌های زیرزمینی تأمین می‌شد اما در سال‌های اخیر به دلیل کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، اهالی با مشکل افت فشار و حتی قطع آب در ساعت‌های مختلف روز مواجه شده‌اند. البته این قطعی در گذشته یک نوبت بود اما این روزها به بیش از ۶ ساعت رسیده تا جایی که مردم شهرک در ۲ نوبت و ساعت‌های ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ از داشتن آب محروم‌اند.»  به گفته اهالی مشکل آب در تابستان به اوج خود می‌رسد و گاه یک روز کامل شهروندان شهرک آب ندارند.

«صالح صیامی» دبیر شورایاری شهرک در تأیید گفته‌های ساکنان گفت: «متأسفانه چاه‌های آب فعلی پاسخگوی نیاز ساکنان شهرک نیست و مسئولان مجموعه مجبور به قطع آب در ساعات پرمصرف هستند. درحالی‌که جمعیت شهرک در سال‌های اخیر افزایش نیافته و مشکل اصلی کاهش سطح آب‌های زیرزمینی است.» «محمدعلی رحیمی» مدیر آبفای منطقه ۵ در این‌باره گفت:

«سندهای مالکیت شهرک غزالی تفکیک نشده و دقیق نیست. در جلساتی که با مسئولان مربوطه و نمایندگان مردم داشتیم اعلام کردیم در صورت مشخص شدن سندهای مالکیت اقدامات انشعاب آب تهران انجام می‌شود. البته ما در حال بررسی و مطالعات لازم برای رفع مشکل ساکنان شهرک هستیم و امیدواریم بتوانیم با تأمین منابع آب این مسئله را رفع کنیم.»

کد خبر 422556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha