نمایشگاه عکس «کودکان و زلزله» کرمانشاه با حضور هنرمندان و کودکان کار در باغ‌موزه‌ی قصر تهران افتتاح شد.

دوچرخه

به گزارش روابط‌عمومی پویش «بدسرپرست، تنهاتر است»، در این نمایشگاه منتخبی از عکس‌های دریافت شده با موضوع «کودکان و زلزله» کرمانشاه، در معرض دید علاقه‌مندان هنر عکاسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است این نمایشگاه از برنامه‌های فرهنگی آرزوهای خط‌خطی است و در فاصله‌ی سالگرد وقوع زلزله در استان کرمانشاه تا روز جهانی منع خشونت علیه کودکان، از دوشنبه ۲۱ تا دوشنبه ۲۸ آبان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه نیز با حضور جمعی از کودکان کار و جمعی از هنرمندان کشور مانند کامبیز دیرباز، پوران درخشنده، کامران تفتی، امیرعباس گلاب در باغ‌موزه‌ی قصر تهران برپا شد. برنامه‌های فرهنگی آرزوهای خط‌خطی، حاصل همکاری و فعالیت مشترک پویش «بدسرپرست تنهاتر است» و باغ‌موزه‌ی قصر تهران به‌حساب می‌آید.

با حضور بیش از ۱۴۰ دانش‌آموز مدارس کودکان کار و با اجرای نجمه جودکی برگزار شده است.

بنابه این گزارش، دبیرخانه‌ی مسابقه‌ی عکس «کودکان و زلزله» بیش از ۱۲۰۰ عکس از ۱۸۳ عکاس از سراسر ایران دریافت کرد. ساتیار امامی، راهب هماوندی و کامبیز دیرباز، داوران این مسابقه به بررسی و داوری آثار دریافت شده پرداختند و در نهایت، آثار ۴۵ عکاس برای ارائه در این نمایشگاه انتخاب شد.

در اختتامیه‌ی نمایشگاه علاوه بر معرفی عکاسانی که آثارشان به رتبه‌های اول تا سوم دست یافته‌اند و اهدای جوایز به آن‌ها، از عکاسان پنج عکس برتر نیز، تقدیر می‌شود.

عکس‌های این عکاسان را می‌توانید در این نمایشگاه ببینید: فربد اسعدی‌مقدم، امین بحرانی، احمد بلباسی، پوریا پاکیزه، محمدرضا پیمان، سعید تاج‌بخش، پوریا ترابی، جواد حسنی، امید حیدری‌فر، حسین خزایی، ادریس خسروی‌زاده، مریم دشتی، مریم رستم‌پور، امیر رضاآبا، زهرا رمضانی، مهران ریاضی، امیرحسام زرافشان، ساره سلطانیه، هدیه سلیمی، محمدصالح شریف‌آبادی، افرا شهباززاده، علی صالحی، سما صفایی، فاطمه عابدی، ابراهیم علی‌پور، مونیکا علیزاده، خشایار فاصل‌کاشانی، هلمت فتاحی، ملیکا فرش‌فروش، محمود کاملی، علی کریمی، محمدصابر کریمی، فرشید کلهر، فؤاد گودرزی، بهادر متکی، ناصر محمدی، هادی محمدی، علی محمدی‌پرفکر، نوید محمدی‌ترازک، احمد موسوی، پژمان مولایی، مینا نوعی، احسان نیک‌پیام، علیرضا وثیق‌انصاری و محمدمهدی ورال.

کد خبر 422472

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha